Love You
DISCLAIMER


Bonjour! Welcome to my world.Mufida Syasnim Bt Mohd Saad,Sweet 19 Mohd Azmin is my hearbeat.


Navigation!

Diaries Owner Stuff Linkies

TAGBOARD

tatkala jari jemari mula menari


CREDITS

Template: Nur Hidayah
Edited By: mufyd syas
Others:   



coretan :D





Stacy kata ini Kisah Dongeng dan
Saya kata ini Kisah Realiti

Sofazr kata Salahku dan
Saya kata Ini Bukan Salahku

Maher Zain kata Open Your Eyes dan
Saya kata Please Open Your Eyes Untuk Lihat Kejujuran Saya

Ungu kata Percaya Padaku dan
Saya merayu Tolong Percaya Padaku

Melda Ahmad kata Putus dan
Saya kata Kita Berbincang

Yuna kata Penakut dan
Saya kata Berani

Westlife kata Open Your Heart dan
Saya kata Open Your Heart Untuk Lihat Kejujuran Saya

Rossa kata Ku Menunggu dan
Saya kata Kau Meninggalkan Ku

Basshunter kata Now You're Gone dan
Saya kata Now You're Gone Leaving Me Alone At Here

Westlife kata Miss You dan
Saya kata I Really Miss You

Nikita Willy kata Ku Tetap Menanti dan
Saya kata Ku Setia Menanti

2NE1 kata I Don't Care dan
Saya kata I Really Care About You

Celine Dion kata My Heart Will Go On dan
Saya kata My Heart Always Will Go On

Ini bukan Love Story macam lagu Tylor Swift  tapi
ini satu kisah macam lagu Shila Amzah

" Di sini jua Memori Tercipta walau seketika terjalin kasih kita mungkin disini kita kan terpisah , kenangan bersama tiadaku lupa "

Saya tahu yang saya bukan pujaan hati macam kengen band nyanyi