Love You
DISCLAIMER


Bonjour! Welcome to my world.Mufida Syasnim Bt Mohd Saad,Sweet 19 Mohd Azmin is my hearbeat.


Navigation!

Diaries Owner Stuff Linkies

TAGBOARD

tatkala jari jemari mula menari


CREDITS

Template: Nur Hidayah
Edited By: mufyd syas
Others:   



gaya aku ? bkn mslah kau !

SALAM SEMUA... :'(
kadangkann.hidup kita nihh banykk pancaroba yg harus kita lalui,
xkira bangsa,umur or tempatt,mcmx2 hlnngn yg xpernah kita terfikir berlaku,
mungkin semua tu lumrah kehidupan kan??
tp,kita xleh anggap semua tu halangn yg xmungkin dpat kita tempuhi,
malah kita harus bngun tuk cuba menyelesaikan..hlngan tuu,
n kita xboleh anggp dunia nihh xadil bilaa terus ditimpax2 cubaan,
bahkan mungkin ada hikmah yg tersembunyi disebalik tuhh..
always kita tahuu..tuhan maha adil kan?
tapi..xlengkapkan kalau dunia nihh semua perkaraa happy jaa.
jd serba tidak lengkap..boleh kita contohkan,
masakn yg dimasukkan garam shjaa..
tanpa penambah perisa , gula dn sebagainyaa..
mesti xsedap kaan??
tulahh org kta."RENCAH KEHIDUPAN"
Pesann untuk semuaa jugaa diri sendirii :)).
waaaa..entry yg agk pnjangg...lma xmengarang  alax2 essy spm !
mm..fyda tengah bad mood,akn mslah yg fyda sendiri xfhm..
someone yg kata fyda nihh "PLAYBOY  knonyaa..
bnyak llki fydaa gunax2...adoihh..ssapaa haa??
semua kawann..tp ada yg rapatt,
xlebihh dri smeone special..
dh rapat sangt..mmcm lah kata ! stop lah!
idup aku  ! bkn mslah kauu..
aku nk edit gmbaq ??
aku bolehh buat,kau ada??
sementara aku msihh dugelar remaja..xslaah kan nk  pose,edit melampau ponn..
nnti dh jejak umur puluhan??
xkn nk wat cmnii lg,,kang owg kata gilaa plakk
hidup cuma sekalii lahh *$?@$!
xkcau kau ponn lahh  !
semua pic aku editt ??halooyaiii.....
bkn nk ckap bnyak ahh !
DIRI AKU ! AKU PUNYA PASAL ! NK WAT APA AKU SUKAA..
N XSUKA TENGOK AKU ??
YOU.....YES YOU !! BLEHH BELAHHH..
BLOG AKU TEROSS..I DONT CARE !!
aku nk fake ngn sapa kaha,,kau ckp nk cari publisiti murahan ??
boh pic edit ? xcool ??
mybe,,aku budak setahun jagung ! bukan mcm kauu..
org yg terpelajarr...tp mulut tuu rasanyaa..kurngg di ajqq lahh sayangg..
kasii jagaa yaaa...
aku cm org kampung ??
of course lahh !! baruu tahuu...
duk kmpung xpaa..otk tak serabut..
cm kau orag bndaq!
inggtkann,mulut owg pmpuann yg bisaa,
lakii ponn sama naa...hahah !! malangg...
HALOO..XPSAIX2 ROSAK BLOQ AKU RINIHH..
dgn mood spoil cmnihh,tp nk wat cmnaa haa..
nk ngadu kt spaa..sinihh laa...
huhuuu...yg penting I LOVE MY STAIL NOW !
terima kasihh



p/s:sory sory soryy......mood kurengg,first buat story cmnih !! ahhghh!...just for someone yg terpelajar !!