Love You
DISCLAIMER


Bonjour! Welcome to my world.Mufida Syasnim Bt Mohd Saad,Sweet 19 Mohd Azmin is my hearbeat.


Navigation!

Diaries Owner Stuff Linkies

TAGBOARD

tatkala jari jemari mula menari


CREDITS

Template: Nur Hidayah
Edited By: mufyd syas
Others:   



SWEET KAN?

GIRL:Nape awak sayang saya?sebab saya ada rupa erk??
BOYS:nope..
GIRL:Nape awk sayang saya ehh,sbb saya suka puji awkk eh??
BOYS:Nope
GIRL:Sbb saya pandai ambikk hati awkk yer??
BOYS:Takk...
GIRL:Napee laa awk sayang saya,sbb saya berharta erk??
BOYS:Tidakkkkkkkkk....
GIRL:abiss tuu..nape semuaa takk??
BOYS:Dengarr nihh..saya sayang bukan kerana rupa paras nnti katakan awk xcdent,muka
awk pecahx2,awk nak ke sya dh xsyangkan awk?

saya xsayang awk kerAna sifat memujii awk,sbb nnti saya dah tuaa,mesti awk dah xpuji sya dahh..so,awk nak ke sya dh xsyangkan awk sbb pujiann awk tu???

saya xsayang awk sebb harta,nnti tibax2 miskin,makan roti kering je harix2,,nak ke sya dh xsyangkan awk? 
 sbb tu sya ckp semua tak sbb sya xnak  muka awk yg buruk tu,sapa pon xmau kat awk nnti..
heheeee..

n sbb,,saya xnak bila tua nnti,dah xcantik,nnti kita gadoh sbb awak xpuji sayaa dahh...

sbb sya xnak awk miskin..sya tinggalkan awk,dlm keadaan awk sakit sakit camtu jerr...

sbb tulaa sya xberanii nakk jwb"syg"tuk soalan awk.

awk pon tahuu kannn
saya bukann syang awk jee...
saya cintakan awkk..
inggat x jnjii kitaaaaaaaaa,walaupun pex2 pown yg terjadi..sya tetapp disisi awk,
xkisahlahhh masingx2 berjauhann ponnnn....

awkk sentiaasa dihati saya..dekattt sangatt...

sampai saya rasa awk disebelah saya,kalo saya cakap sayang saya sayang betolx2!!


HAAAA...ACANO??SWEET KAN?BKN SEKADAR NK STORYY KOSONGG JER,,
ADA KESIMPULANNNYA DISINIHH,DALAM PERCINTAAN NIH,SEMUAX2 YG ATS TUHH XPENTINGG PON,RUPA PARAS,HARTA KEKAYAAN...N MMCM LAGI..
KAN KAN??JNJI HATI NIH TULUS MENCINTAI SOMEONE TUH..:)
P/S:cik fydaa nihhh pesann je lebih..diri sendiri pon xtentuu arhh.hahahh!!
tp pa yg fyda pesann tuh,simpan..n boat pedoman hokehh?
takat nihh ja kut!nnti kitaa jumpa di lainn post!ok?
byeee..kkwn yg sllu fllow blog fyda,kalo ada ksilapan,,arp dimaapkan...:)