Love You
DISCLAIMER


Bonjour! Welcome to my world.Mufida Syasnim Bt Mohd Saad,Sweet 19 Mohd Azmin is my hearbeat.


Navigation!

Diaries Owner Stuff Linkies

TAGBOARD

tatkala jari jemari mula menari


CREDITS

Template: Nur Hidayah
Edited By: mufyd syas
Others:   



SEBUAH KISAH TENTANG KITA

Saat pertama kali aku melihat kamu,
Nadiku bagaikan tidak berdenyut,
Duniaku bagaikan tidak kehirauan,
Sumpah aku mengiginkan kamu,
Disaat aku mencari kamu,
Kamu datang mendekatiku,
Kita bagaikan hilang ditengelami alunan cinta,
Kau membuatkan aku terbuai dan terus terbuai,
Semasa kamu disisiku,
Ku cuba dan terus mencuba,
Mencari siapa diri ini dihati kamu,
Jauh ku merenung matamu dan aku tahu..
Aku bukan dihati kamu…
Disini aku mulai sedar..sipa diriku,
Hanya teman bergurau,bergelak tawa,
Maaf kerna ku terlalu menginginkan kamu,
Aku cuba menyusun langkah,meninggalkan mu,
Kerna cinta bukan milik kitaaaaa..
                                                                                    Karya sepenuhnya:-
                                                                                                          Mufyda syasnim